Loading...
Aanpak 2017-12-19T07:13:55+00:00

Samen de beste kandidaten vinden

Het uitgangspunt van onze aanpak is dat we vooral samen met onze klant optrekken. We inventariseren ervaringen en doelstellingen, verkennen samen met jou mogelijkheden en oplossingen en tenslotte komen we gezamenlijk tot een effectieve strategie om jouw doelstellingen te realiseren.

Jouw eigen merk

Als werkgever ken je als geen ander de kracht van je merk: je weet waarom en op welke unieke eigenschappen jouw organisatie aantrekkelijk wordt gevonden door sollicitanten. De kunst is ervoor te zorgen dat je online vacature gezien wordt door de juiste personen, door de kandidaten die voor jou het meest geschikt zijn. Dat is het punt waarop Neptunalis instapt: online recruitment is ons specialisme. Door jouw kennis te combineren met de onze, creëren we samen de optimale campagne: succesvol en kostenefficiënt.

Up to date

In de dynamische online wereld volgen ontwikkelingen elkaar razendsnel op. Online recruitment beweegt mee met deze veranderingen. Denk alleen al aan de explosieve groei van het aantal jobboards: steeds meer platforms die steeds minder bruikbare sollicitanten opleveren. En dat is slechts een deel van de online omgevingen waar jouw ideale werknemer zich ophoudt. Nieuwe mogelijkheden komen op: CPC, Google Universal, Google for Jobs, enzovoorts. Het vraagt om gedegen kennis en de juiste instrumenten.

Als jouw vacaturesite niet de mensen aantrekt die je zoekt, gaat Neptunalis voor jou én met jou aan de slag.

Analyse

Wij hoeven je niet te vertellen wat je al weet. Bij aanvang van een samenwerking inventariseren we daarom allereerst je huidige ervaring met online recruitment: met de inzet van welke middelen boekte je resultaat, en op welke onderdelen bleef de opbrengst achter bij je investering en verwachting? Op basis van de uitkomst van deze analyse vullen wij jouw kennis aan, bepalen wij samen met jou de beste strategie en stellen wij een plan van aanpak op voor de realisatie van jouw recruitmentdoelstellingen.

Campagne

Uitgaande van jouw wensen en profiel zetten we een campagne op die we zowel inhoudelijk als technisch samen met jou vormgeven. En wel op zo’n manier dat je voorbereid bent op veranderingen in de toekomst, door voortdurend te meten, te interpreteren en bij te sturen: de resultaten van vandaag zijn de input voor morgen. Meer dan eens ontstaan uit de wisselwerking tussen ons en onze klanten nieuwe inzichten en ideeën. Dat vinden we bij Neptunalis het allermooist. Je beweegt niet langer alleen maar mee: jij bént de dynamiek.

Wat wij o.a. voor jou kunnen betekenen:

  • Adwords

  • Zoekmachine optimalisatie

  • Analytics dashboard

  • ATS koppeling
  • CPC Campagnes

  • Keyword Analyse

  • Eigen CMS systeem

  • A/B Splittest

Wil je meer weten over onze diensten?
Maak een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Telefoon: 020 84 57 284

Neptunalis werkt Agile

Agile werken is klantgericht werken

De letterlijke vertaling van Agile is behendig en lenig. Agile is dan ook een aanpak waarbij behendigheid voorop staat. Bij het uitvoeren van een project door middel van een Agile-aanpak gaan we ervan uit dat de omstandigheden tijdens het project veranderen. De complexiteit die soms kan leiden tot afstemmingsproblemen wordt beheersbaar doordat we samen met u, onze klant, steeds kijken of we op de goede weg zijn. Zo kunnen we direct tot aanpassingen komen en zorgen er zo voor dat het eindresultaat niet in gevaar komt.

Neptunalis heeft hiermee een zeer klantgerichte werkwijze, waarbij we een hoge prioriteit geven aan tevredenheid van onze klanten en het verlenen van service.